İzmir Siemens Servisi | 0850 333 24 42

Siemens Servisi

Merhabalar blog sayfamıza hoşgeldiniz.Blog sayfamız üzerinden Siemens Servisi hakkında detaylı bilgi edinebilir cihazınız kapsamında servis kaydı oluşturabilirsiniz.

Siemens Servisi

En iyi teknik destek hizmeti nasıl sunulur ? Bizler uzun yıllardan bu yana elektrikli ev aletlerine teknik destek sunan bir özel servis firmasıyız.Siemens Servisi olarak siz değerli müşterilerimize alanında uzman kadromuz ile Siemens marka cihazlarda teknik destek hizmeti sağlamaktayız.Bu kapsamda öncelikle 1980’li yıllardan bu yana temelimizi güçlendirmiş ve her geçen gün tecrübe sahamızı genişleterek sektördeki varlığımızı arttırmışızdır.Sektördeki varlığımızın artışını daha çok bünyemizde yetiştirdiğimiz teknik elemanlar ile arttırmış ve bu kapsamda çalışmalarımızı sürdürmeye devam ederek bugünlere gelmişizdir.

Siemens Servisi

Siemens Servisi | Gelişim Sürecimiz

Gelişimin sadece sektörel çapta olmayacağının farkındayız.Bu sebeple öncelikle inovasyonlara gelişerek yeniliklere öncelik vermiş bu kapsamda müşterilerimize online platformlarda ulaşmayı hedefleyerek sosyal medya ve web sayfalarımız aracılığı ile müşterilerimiz ile iletişimde kalmaya devam etmişizdir.Bugün inovasyonlarla gelişen çağrı merkezimiz tüm İzmir bölgesinde teknik destek taleplerine cevap vermekte olup bugün web sitelerimiz aracılığı ile siz değerli müşterilerimize online platformda teknik destek sunmaktayız.

İzmir Siemens Servisi
İzmir Siemens Servisi

Siemens Servisi | En kısa sürede servis talebi ve servis süreci

Siemens marka elektrikli ev aletinizde sorun yaşıyor ve cihazınız kapsamında teknik destek mi talep etmek istiyorsunuz ? O zaman en kısa sürede cihazınız kapsamında 0850 333 24 42 numaralı çağrı hattımızdan destek alabilir ve en kısa sürede servis kaydı oluşturabilirsiniz.Biz Siemens Servisi olarak siz değerli müşterilerimizin telefonlarını bekliyor olacağız.

Servis Süreci

Siemens Servisine ulaşıp servis kaydı oluşturduğunuz takdirde servis süreci başlamış olur.Randevu istediğiniz saat aralığında teknikerlerimiz sizlere ulaşır ve müsait olmanız durumunda cihazı yerinde görmeye gelir.Cihazınız hakkında bir tahkikat yaparak arızasını tespit eder ve sizi bilgilendirir.Eğer cihazınızı yaptırmayı kabul ederseniz cihazınızın tamir yeri belirlenir ve eğer evde onarılıyorsa evde onarılır atölyede onarılıyorsa atölyeye alınır.Ve cihazınızın gerekli aksanları değişip arıza giderildikten sonra cihazınız teslim edilmeden önce birkaç teste tabi tutulur.Bu testleri başarı ile geçmesi dahilinde cihazınız paketlenir ve teknikerler tarafından aynı adrese teslim edilerek kurulumu yapılır.Daha sonra servis fişi kesilir ve cihaz müşteriye teslim edilerek süreç tamamlanmış olur.

Siemens Servisi | Sık Sorulan Sorular

  • Siemens Servisi iletişim bilgileri nelerdir ? 
  • Siemens Servisi Çağrı Merkezi : 0850 333 24 42 Web Sayfası : http://www.siemensizmirservisi.com
  • Siemens Servisi hangi saat aralıklarında teknik destek sunmaktadır ?
  • Siemens Servisi Pazartesi – Cumartesi : 09-00:22:45 Pazar:10:30-21:45 saatleri aralıklarında çağrı merkezleri hizmet vermekte olup Pazar günü servis hizmetimiz bulunmamaktadır.
  • Pazar günü servis alma imkanımız var mıdır ?
  • Pazar günü gezici ekibimiz malesef yoktur.
  • Sunduğunuz hizmet neticesinde 1 Yıl Garanti sunuyor musunuz ?
  • Evet , sunduğumuz hizmet neticesinde “1 Yıl Garantili Servis Hizmeti” sunuyoruz.
  • İzmir’de tüm bölgelere servis hizmetiniz var mıdır ?
  • Hizmet sunduğumuz bölgeler hakkında bilgi almak için çağrı merkezimzie ulaşabilirsiniz.
  • Siemens marka cihazımın arıza yapması durumunda servisinize tekrar nasıl ulaşacağım ?
  • Siemens marka cihazınız tarafımızdan onarılıp tekrar arıza yapması durumunda bizlere 0850 333 24 42′ numaralı çağrı hattımızdan ulaşabilirsiniz.
  • İstediğimiz saatlerde randevu oluşturabilir miyiz ? 
  • Elbette.Çalışma saatlerimiz içinde 2 saat aralığı belirleyebilir ve bu saatler aralıklarında servis kaydı oluşturabilirsiniz.Detaylı bilgi almak için çağrı merkezlerimizi arayabilirsiniz.

  • Size verdiğim telefon numarasına ulaşamadığınız takdir de süreç nasıl işler ? 

  • Servis kaydı alındığı sırada sizlere ulaşabileceğimiz bir telefon numarası rica ederiz.Sahadaki ekip arkadaşlarımız sizlere ulaşmak isteyipte ulaşamadığı takdirde ise o gün için servisiniz iptal edilir.Siz tekrar çağrı merkezimize ulaşıncaya kadar ise servisiniz tekrar aktif edilmez.
  • Cihazım teslim olunduktan sonra herhangi bir belge bırakır mısınız ?
  • Elbette.Cihazınız teslim olunduktan sonra cihazınıza yapılan işlemler hakkında detaylı bilgiler içeren bir servis fişi bırakırız , bu servis fişi ile cihazınız tekrar sorun yaşadığında üstünde yazan çağrı merkezi numaralarımızdan bizlere en kısa sürede ulaşabilirsiniz.

    Bilgilendirme:Firmamız sektöründe özel servis olarak hizmet vermektedir.Kullanılan tüm materyaller ilgili firmalara aittir.

Reklamlar